رئیس کل دادگستری زنجان: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در حوزه‌های قضایی استان تشکیل شد

14:49 - 03 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۱۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در حوزه‌های قضایی استان تشکیل شد
رئیس کل دادگستری زنجان از تخصیص شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در تمامی حوزه‌های قضایی استان خبر داد و گفت: با ایجاد شعب تخصصی به پرونده‌های انتخاباتی به‌صورت دقیق و سریع در این شعب رسیدگی خواهد شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلیمن علی فرجی برحق در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان گفت:توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی امری مهم و موثر است.

وی با اشاره به اینکه پرداختن به جزئیات در شرایط فعلی انتخابات که موعد ثبت نام از کاندیدا‌هاست نباید ما را از توجه به موضوعات کلی و مهم‌تر دور کند، افزود:در حال حاضر بهترین راه، اقدامات پیشگیرانه است که نظارت دقیق بر امور و رصد فضای‌مجازی از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس کل دادگستری زنجان تأکید کرد: نظارت مستمر و به‌موقع فضای مجازی و با انجام دقیق وظایف از سوی کارگزاران انتخابات در برگزاری انتخابات سالم و پرشور حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق با بیان اینکه در جامعه کنونی که متاثر از اهمیت بالای فضای مجازی به لحاظ گستردگی است، اظهار کرد: دشمن با دروغ پردازی‌های خود از ظرفیت فضای مجازی برای ناامید کردن مردم برای عدم حضور پرشور در انتخابات استفاده می‌کند، بنابراین رصد فضای مجازی در این شرایط امری ضروری است.

وی از تخصیص شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در تمامی حوزه‌های قضایی استان خبر داد و گفت: با ایجاد شعب تخصصی به پرونده‌های انتخاباتی به‌صورت دقیق و سریع در این شعب رسیدگی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار امیدواری کرد: با تلاش دست اندرکاران انتخابات امسال هم مانند سنوات گذشته شاهد حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات باشیم.

در ابتدای این جلسه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخابات به ارائه گزارش اقدامات و برنامه‌های حوزه خود پرداختند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *